Contact

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


Over ons

De Mindful Run Methode is ontwikkeld door Martijn Mensink, eigenaar van Mindful Run. Martijn is een inspirator. Martijn weet andere mensen te raken en is een authentieke trainer. Hij heeft zich gespecialiseerd op het gebied van body, mind en soul. Zijn passie is hardlopen en wielrennen. Wil je graag kennis maken met de Mindful Run Methode en met Martijn Mensink als trainer/coach, stuur dan een e-mail naar info@mindfulrun.nl. Martijn verzorgt regelmatig workshops voor bedrijven. Daarnaast biedt Martijn inspirerende lezingen over de kracht van ademhalen.

 

Dianne Schutmaat is mede-eigenaar van Mindful Run Nederland. Dianne heeft veel mensen begeleid op het gebied van leefstijlverandering en gezondheidsbevordering. De laatste jaren heeft zij zich gespecialiseerd in adviseur op het gebied van duurzame inzetbaarheid. De methode van Mindful Run sluit hier naadloos op aan. Binnen Mindful Run Nederland houdt zij zich bezig met organisatiekundige zaken, de bedrijvenmarkt en is ze master trainer binnen de opleiding met als specialisatie yoga, meditatie en coaching. Naast mede-eigenaar is zij mantelzorger en moeder voor haar zoon en zorgintensieve dochtertje.

 

Mindful Run Nederland
Sandersweg 3
6862 BX  Oosterbeek
tel. 085 212 93 24

 

KVK 69059462


Klachtenregeling

Mindful Run Nederland hecht veel waarde aan tevreden relaties. Wij werken dan ook voortdurend aan het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.

 

Wij realiseren ons echter, dat waar mensen samenwerken, misverstanden kunnen ontstaan of zelfs fouten kunnen worden gemaakt. Indien je niet tevreden bent over de contacten met ons, over onze dienstverlening of over een ander aspect, dan nodigen wij je nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten.

 

Wij gaan ervan uit dat je klacht te goeder trouw is en uiting geeft aan oprechte en gegronde zorg. Je opmerkingen nemen wij zeer serieus. Wij leren ervan en waar wenselijk zoeken we samen met jou naar een passende oplossing. Veel klachten ontstaan door misverstanden, die vaak in een goed gesprek (telefonisch of persoonlijk) rechtgezet kunnen worden.

 

Wij verzoeken je daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg of voor het maken van een afspraak. Bovendien kunnen wij ons hierdoor ook een beter beeld vormen omtrent de aard van de klacht en de wijze waarop deze tot stand is gekomen. Is het probleem op deze wijze niet oplosbaar of vindt je een gesprek niet wenselijk, dan kun je de klacht formeel schriftelijk indienen. Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen inhoudelijk op de klacht te reageren. Mocht dit door omstandigheden langer duren, dan ontvang je hiervan altijd bericht en informeren wij je over de verdere procedure. 

 

Hieronder vind je de formulieren die horen bij de klachtenprocedure.

Download
2020-01 Klachtenformulier.pdf
Adobe Acrobat document 122.1 KB
Download
2020-02 Klachtadvies-externe-partij.pdf
Adobe Acrobat document 122.6 KB
Download
2020-03. Klachtenbehandeling.pdf
Adobe Acrobat document 134.4 KB

* Voor voorwaarden ga naar je naar de Mindful Run pagina